🎶 Marijana Batinić i Marko Tolja pjevaju i pričaju u Alilo zečićima! 🐰

Alilo Hrvatska
Home
O Alilu
Usporedi
Trgovina
Kontakt
Baza znanja
Alilo Hrvatska
Home
O Alilu
Usporedi
Trgovina
Kontakt
Baza znanja
More
  • Home
  • O Alilu
  • Usporedi
  • Trgovina
  • Kontakt
  • Baza znanja
  • Sign In
  • Create Account

  • Orders
  • My Account
  • Signed in as:

  • filler@godaddy.com


  • Orders
  • My Account
  • Sign out

Signed in as:

filler@godaddy.com

  • Home
  • O Alilu
  • Usporedi
  • Trgovina
  • Kontakt
  • Baza znanja

Account


  • Orders
  • My Account
  • Sign out


  • Sign In
  • Orders
  • My Account

Terms and Conditions

PRAVILNIK INTERNET TRGOVINE www.alilo.hr

Internet trgovina (dalje u tekstu: Servis) je u vlasništvu i pod upravom Ars Alta d.o.o. sa sjedištem na adresi ul. Praputnjak 35 51226 Hreljin, Bakar, Hrvatska, OIB: 01635094442.

I. DEFINICIJE POJMOVA KORIŠTENIH U PRAVILNIKU

  1. Prodavatelj, Pružatelj usluga – Alilo Hrvatska, Ars Alta d.o.o.
    Potrošač – fizička osoba koja kupuje u Servisu bez da je kupnja povezana s njezinom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću.
    Kupac – fizička osoba s punom poslovnom sposobnošću, a u slučajevima predviđenim općim zakonima i osoba s ograničenom poslovnom sposobnošću, pravna osoba te organizacijska jedinica bez pravne osobnosti kojoj zakon daje pravnu sposobnost, koja kupuje robu putem internet trgovine www.alilo.hr; Kupac je istodobno i Korisnik usluga koji sklapa ugovor o pružanju usluga elektroničkim putem putem Servisa.
    Strane – strane ugovora sklopljenog putem Servisa, tj. Prodavatelj i Kupac.
    Servis – internet stranica www.alilo.hr, u okviru koje funkcionira internet trgovina.
    Narudžba – izjava volje Kupca upućena Prodavatelju u svrhu sklapanja ugovora i definiranja ključnih uvjeta takvog ugovora. U slučaju da je Kupac istodobno Potrošač, ova izjava se podnosi nakon što Kupac primi informacije o:

  • glavnim značajkama usluge,
  • ukupnoj cijeni ili naknadi za uslugu, uključujući poreze ili način na koji će se oni izračunavati, troškove prijevoza, dostave, poštanske usluge te druge troškove ili obvezu njihovog plaćanja, u slučaju sklapanja ugovora na neodređeno vrijeme – ukupnu cijenu ili naknadu koja obuhvaća sva plaćanja za obračunsko razdoblje,
  • trajanju ugovora ili načinu i uvjetima za raskid ugovora,
  • minimalnom vremenu trajanja obveza potrošača iz ugovora.
    Dodatno, u slučaju da je Kupac istodobno Potrošač, izjava također sadrži potvrdu da je Potrošač svjestan da izjava povlači za sobom obvezu plaćanja.

  1. Korisnički račun (Konto) – skup resursa u informacijskom sustavu Prodavatelja, identificiran jedinstvenim loginom i lozinkom Kupca, u okviru kojeg se pohranjuju podaci o Kupcu, posebno podaci o napravljenim narudžbama.
  2. Registracija – unos podataka od strane Kupca u informacijski sustav Prodavatelja, koji rezultira kreiranjem korisničkog računa.
  3. Ugovor o prodaji – ugovor o prodaji robe u smislu Zakona o obveznim odnosima, sklopljen na hrvatskom jeziku između Prodavatelja i Kupca putem Servisa.
  4. Roba – roba koju Prodavatelj nudi u Servisu, a koja uključuje:

  • igračke tvrtke ALILO:
  • Honey Bunny G6
  • Baby Bunny G9S+
  • Smarty Bunny R1
  • Explorer M7
  • magnetske kocke
  • magična ploča
  • plišane igračke
  • torbe Funny Bunny Bag
  • torbice za zečiće
  • knjige, bojanke, DVD diskovi
  • ostali proizvodi i pribor

  1. Pravilnik – ovaj pravilnik koji predstavlja pravilnik u smislu članka 8. Zakona o elektroničkoj trgovini (“Narodne novine” broj 173/03, 67/08, 36/09, 130/11, 30/14) koji također regulira uvjete prodaje u Servisu u skladu s drugim važećim zakonima Republike Hrvatske koji se primjenjuju u ovom kontekstu.
  2. Elektronička usluga – usluga koja se pruža na daljinu, bez istovremene fizičke prisutnosti obje Strane putem prijenosa podataka na individualni zahtjev korisnika usluge, koja se šalje i prima putem uređaja za elektroničku obradu podataka, uključujući digitalnu kompresiju i pohranu podataka, a koja se u cijelosti šalje, prima ili prenosi putem mreže u smislu Zakona o elektroničkim komunikacijama (“Narodne novine” broj 73/08, 90/11, 133/12, 80/13, 71/14, 72/17).

II. 

III. PODNOŠENJE NARUDŽBE

  1. Podnošenje narudžbe putem Servisa ne znači automatski prihvaćanje narudžbe za realizaciju.
  2. Podnošenje narudžbe predstavlja ponudu Kupca Prodavatelju u smislu Zakona o obveznim odnosima (“Narodne novine” broj 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18).
  3. Registracija i kreiranje korisničkog računa nije uvjet za podnošenje narudžbe u Servisu. Međutim, registracija olakšava proces naručivanja u Servisu i omogućuje praćenje statusa narudžbe te pregled povijesti kupnji.
  4. Kako bi podnio narudžbu, Kupac treba pristupiti internetskoj stranici Servisa, dodati željenu robu u “košaricu”. Dodavanje robe u “košaricu” ne predstavlja podnošenje narudžbe. Proizvodi se mogu dodavati ili uklanjati iz “košarice”.
  5. “Košarica” olakšava upravljanje naručenim proizvodima i izračunava vrijednost narudžbe.
  6. Finalizacija narudžbe uključuje dodavanje odabrane robe u “košaricu”, odabir zemlje dostave, oblik dostave i način plaćanja te opcionalno dodavanje komentara na narudžbu. Nakon toga, Kupac se treba prijaviti na već postojeći korisnički račun ili unijeti sljedeće podatke o platitelju:
    a) ime i prezime,
    b) adresa (grad, poštanski broj, ulica, kućni broj),
    c) broj telefona,
    d) e-mail,
    uz označavanje je li privatna osoba ili tvrtka, te prihvatiti uvjete ovog Pravilnika. Potom Kupac treba slijediti upute koje se prikazuju tijekom procesa narudžbe, uključujući posebno potvrdu stanja svijesti Kupca da narudžba podrazumijeva obvezu plaćanja.
  7. Nakon podnošenja valjane narudžbe, Prodavatelj provjerava dostupnost robe i, u slučaju pozitivne provjere, odmah šalje Kupcu na adresu e-pošte informaciju o prihvaćanju narudžbe. Ugovor je sklopljen u trenutku kada Prodavatelj potvrdi Kupcu prihvaćanje narudžbe.
  8. Prodavatelj pruža informacije koje je dužan dostaviti Kupcu prije sklapanja ugovora sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (“Narodne novine” broj 41/14, 110/15, 14/19), a to uključuje:

  • IV. PLAĆANJE CIJENE, REALIZACIJA NARUDŽBE, UVJETI DOSTAVE
    Plaćanje za kupljenu robu u servisu obavlja se putem dostupnih načina plaćanja u servisu.
    Sve cijene u servisu izražene su u kunama (HRK) i predstavljaju bruto cijene, koje uključuju poreze i naknade u skladu s važećim zakonima Republike Hrvatske.
    Troškovi dostave robe prikazani su zasebno u Servisu te su vidljivi u obrascu tijekom postupka naručivanja.
    Servis omogućuje Kupcu sljedeće oblike plaćanja: a) plaćanje brzim prijenosom (internet bankarstvo), b) plaćanje karticama, c) bankovni prijenos, d) plaćanje pouzećem.
    U slučaju odabira načina plaćanja putem prijenosa na račun Prodavatelja, nakon narudžbe, Kupac prima e-mail s brojem bankovnog računa Prodavatelja. U naslovu prijenosa potrebno je navesti broj Narudžbe. Narudžba se obrađuje odmah nakon što je uplata evidentirana na računu Prodavatelja.
    Kupac kupuje robu i naručuje uslugu po cijenama i uvjetima dostave koji su na snazi u trenutku podnošenja Narudžbe. Troškovi dostave ovise o načinu dostave kojeg je Kupac odabrao.
    Prodavatelj zadržava pravo izmjene cijena i uvjeta dostave, posebno u slučaju promjene cjenika usluga pružatelja dostavnih usluga. Ovo se pravilo ne odnosi na narudžbe koje su već u postupku.
    Prodavatelj može organizirati promotivne akcije i otkazivati ih, o čemu će informirati putem Servisa.
    Servis realizira Narudžbe na teritoriju Republike Hrvatske.
    Realizacija Narudžbi odvija se u roku do 30 kalendarskih dana.
    Dostava naručene robe vrši se putem dostavnih službi ili Hrvatske pošte, ovisno o odabiru Kupca.
    Ako ispunjenje obveza Prodavatelja nije moguće zbog nedostupnosti robe, Prodavatelj će o tome obavijestiti Kupca u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije u roku od 30 dana od sklapanja ugovora, te će vratiti sav novac koji je Kupac uplatio.
    Kupcu se savjetuje da prilikom dostave pregleda robu i u prisutnosti dostavljača sastavi odgovarajući zapisnik o eventualnim oštećenjima. Takva provjera olakšava rješavanje eventualnih reklamacija zbog oštećenja tijekom transporta. U takvim slučajevima, Kupac se treba čim prije obratiti Prodavatelju.
    Trošak dostave iznosi: a) u slučaju plaćanja unaprijed: 6 EUR
  • c) u slučaju dostave robe koja teži više od 30 kg – trošak dostave bit će dogovoren s Kupcem pojedinačno;
    Rok isporuke narudžbe Kupcu sastoji se od vremena potrebnog za realizaciju narudžbe i vremena dostave.
    Ako nastupe okolnosti koje onemogućuju isporuku u dogovorenom roku, Kupac će biti obaviješten o tome telefonski ili e-mailom.
  • V. JAMSTVO ZA FIZIČKE I PRAVNE NEDOSTATKE
    Prodavatelj odgovara Kupcu ako stvar prodana ima fizički ili pravni nedostatak (jamstvo).
    Fizički nedostatak postoji ako stvar nije u skladu s ugovorom. Stvar je posebno nesukladna s ugovorom ako: a) nema svojstva koja bi stvar te vrste morala imati s obzirom na svrhu ugovora ili svrhu koja proizlazi iz okolnosti ili svrhe upotrebe; b) nema svojstva o čijem je postojanju Prodavatelj osigurao Kupca, uključujući prikazivanjem uzorka ili modela; c) nije pogodna za svrhu koju je Kupac naveo Prodavatelju pri sklapanju ugovora, a Prodavatelj nije prigovorio takvoj svrsi; d) je isporučena Kupcu u nepotpunom stanju.
    Ako je Kupac Potrošač, na isti način kao i osiguranje Prodavatelja tretira se javno osiguranje proizvođača ili njegova predstavnika, osobe koja uvodi stvar u promet u okviru svoje poslovne djelatnosti, te osobe koja stavlja svoje ime, zaštitni znak ili drugo razlikovno obilježje na stvar koja se prodaje kao proizvođač.
    Ako je Kupac Potrošač, a fizički nedostatak je utvrđen u roku od godinu dana od dana isporuke stvari, pretpostavlja se da je nedostatak ili uzrok postojao u trenutku prijenosa rizika na Kupca.
    Prodavatelj odgovara Kupcu ako stvar prodana pripada trećoj osobi ili ako je opterećena pravom treće osobe, kao i ako ograničenje u korištenju ili raspolaganju stvari proizlazi iz odluke ili presude nadležnog tijela (pravni nedostatak).
    Prodavatelj je oslobođen odgovornosti iz jamstva ako je Kupac znao za nedostatak u trenutku sklapanja ugovora.
    Prodavatelj ne odgovara Kupcu koji je Potrošač za to da stvar nema svojstva koja proizlaze iz javnih osiguranja, ako Prodavatelj tih osiguranja nije znao, niti je, ocjenjujući razumno, mogao znati, ili ta osiguranja nisu mogla utjecati na odluku Kupca o sklapanju ugovora o prodaji, ili kada je sadržaj tih osiguranja ispravljen prije sklapanja ugovora o prodaji.
    Prodavatelj odgovara Kupcu koji je istovremeno Potrošač za fizičke nedostatke robe koji su postojali u trenutku prijenosa rizika na Kupca ili su nastali zbog uzroka prisutnog u robi u tom trenutku. Ako Kupac utvrdi postojanje nedostatka, dužan je obavijestiti Prodavatelja o tom nedostatku slanjem poruke na adresu: Ars Alta d.o.o. Praputnjak 35, 51226 Hreljin, Bakar.
    Ako roba ima nedostatak, Kupac može zahtijevati smanjenje cijene ili raskid ugovora. Prodavatelj može odmah i bez prekomjernih neugodnosti za Kupca zamijeniti neispravnu robu robom bez nedostataka ili ukloniti nedostatak, osim ako je roba već zamijenjena ili popravljena od strane Prodavatelja ili Prodavatelj nije ispunio obvezu zamjene robe bez nedostataka ili uklanjanja nedostatka. Ako je Kupac Potrošač, može umjesto predloženog uklanjanja nedostatka zahtijevati zamjenu robe bez nedostataka ili, umjesto zamjene robe bez nedostataka, zahtijevati uklanjanje nedostatka, osim ako je način dovršenja robe u skladu s ugovorom koji je odabrao Kupac nemoguć ili bi uključivao prekomjerne troškove u usporedbi s načinom predloženim od strane Prodavatelja. Pri procjeni prekomjernih troškova uzima se u obzir vrijednost stvari bez nedostataka, vrsta i važnost utvrđenog nedostatka, kao i uzimaju se u obzir neugodnosti na koje bi Kupca izložio drugi način zadovoljenja.
    Kupac ne može raskinuti ugovor ako je nedostatak neznatan.
    Ako roba ima nedostatak, Kupac može zahtijevati zamjenu stvari robom bez nedostataka ili uklanjanje nedostatka. Prodavatelj je dužan zamijeniti neispravnu robu robom bez nedostataka ili ukloniti nedostatak u razumnom roku bez prekomjernih neugodnosti za Kupca. Prodavatelj može, međutim, odbiti ispuniti zahtjev Kupca ako je dovođenje robe u skladu s ugovorom na način koji je odabrao Kupac nemoguće ili bi u usporedbi s drugim načinom zahtijevalo prekomjerne troškove.
    Prodavatelj će se u roku od 14 dana očitovati na izjavu Potrošača u kojoj Potrošač zahtijeva zamjenu, uklanjanje nedostataka ili smanjenje cijene robe za navedeni iznos za koji bi cijena trebala biti smanjena.
    Radi olakšanja reklamacijskog postupka, Kupcu se preporučuje da dostavi točan opis nesukladne robe s ugovorom te priloži dokaz o kupnji.
    Kupac koji ostvaruje prava iz jamstva dužan je na trošak Prodavatelja dostaviti neispravnu robu na adresu: ul. Zielona 1B/7B, 32-082 Bolechowice.
    Ako zbog fizičkog nedostatka prodane stvari Kupac podnese izjavu o raskidu ugovora ili smanjenju cijene, može zahtijevati naknadu štete koju je pretrpio zbog sklapanja ugovora ne znajući za postojanje nedostatka, čak i ako je šteta posljedica okolnosti za koje Prodavatelj ne odgovara, a posebno može zahtijevati povrat troškova sklapanja ugovora, troškova preuzimanja, prijevoza, skladištenja i osiguranja stvari te povrat uloženih troškova u onoj mjeri u kojoj nije ostvario korist od tih troškova. Ovo ne utječe na odredbe o obvezi naknade štete prema općim načelima. Gornje se također primjenjuje u slučaju isporuke stvari bez nedostataka umjesto neispravne stvari ili uklanjanja nedostatka od strane Prodavatelja.
    Ako se Prodavatelj odugovlači s preuzimanjem stvari, Kupac može poslati stvar na trošak i rizik Prodavatelja.
    Prodavatelj odgovara Kupcu iz jamstva ako je fizički nedostatak utvrđen u roku od 2 godine od dana isporuke robe Kupcu. Zahtjev za uklanjanje nedostatka ili zamjenu stvari robom bez nedostataka zastarijeva se u roku od 1 godine od dana utvrđivanja nedostatka, a ako je Kupac Potrošač – u roku od 1 godine od dana utvrđivanja nedostatka, ali ne prije isteka 2 godine od dana isporuke robe. Rok za podnošenje izjave o raskidu ugovora i zahtjeva za smanjenje cijene završava se istekom 1 godine od dana utvrđivanja nedostatka, a ako je Kupac Potrošač – u roku od 1 godine od dana utvrđivanja nedostatka, ali ne prije isteka 2 godine od dana isporuke robe. Ako rok za uporabu određene robe završava nakon isteka 2 godine od dana isporuke robe Kupcu, Prodavatelj odgovara za fizičke nedostatke utvrđene prije isteka tog roka.
    Kupac, protiv kojeg treća osoba pokreće zahtjeve u vezi s prodanom stvari, dužan je odmah obavijestiti Prodavatelja i pozvati ga da sudjeluje u postupku. Ako to propusti, a treća osoba dobije povoljnu odluku, Prodavatelj je oslobođen odgovornosti iz jamstva za pravni nedostatak u mjeri u kojoj je njegovo sudjelovanje u postupku bilo potrebno kako bi se pokazalo da su zahtjevi treće osobe bili potpuno ili djelomično neutemeljeni.
    Ako zbog pravnog nedostatka prodane stvari Kupac podnese izjavu o raskidu ugovora ili smanjenju cijene, može zahtijevati naknadu štete koju je pretrpio zbog sklapanja ugovora ne znajući za postojanje nedostatka, čak i ako je šteta posljedica okolnosti za koje Prodavatelj ne odgovara, a posebno može zahtijevati povrat troškova sklapanja ugovora, troškova preuzimanja, prijevoza, skladištenja i osiguranja stvari, povrat uloženih troškova u onoj mjeri u kojoj nije ostvario korist od tih troškova, te povrat troškova postupka. Ovo ne utječe na odredbe o obvezi naknade štete prema općim načelima. Gornje se također primjenjuje u slučaju isporuke stvari bez nedostataka umjesto neispravne stvari.
    Ako zbog pravnog nedostatka prodane stvari Kupac mora stvar izdati trećoj osobi, ugovorno isključenje odgovornosti iz jamstva ne oslobađa Prodavatelja obveze povrata primljene cijene, osim ako je Kupac znao da su prava Prodavatelja bila sporna ili je stvar kupio na vlastiti rizik.
    Ako Kupac izbjegne gubitak u cijelosti ili djelomično kupljene stvari, ili posljedice njezina opterećenja u korist treće osobe plaćanjem novčanog iznosa ili izvršenjem druge obveze, Prodavatelj može biti oslobođen odgovornosti iz jamstva vraćanjem Kupcu plaćenog iznosa ili vrijednosti ispunjene obveze, zajedno s kamatama i troškovima.
    Na ostvarivanje prava iz jamstva za pravne nedostatke prodane stvari primjenjuju se odredbe o rokovima kod jamstva za fizičke nedostatke stvari (točka VI.17 Pravilnika), s tim da rok, o kojem se govori u tom propisu, počinje teći od dana kada je Kupac saznao za postojanje nedostatka, a ako je Kupac saznao za postojanje nedostatka tek na temelju tužbe treće osobe – od dana kada je odluka donesena u sporu s trećom osobom postala pravomoćna.
    Prodavatelj daje 24-mjesečno jamstvo proizvođača za robu kupljenu u prodajnoj mreži Alilo Hrvatska i maloprodajnih partnera (trgovine i web trgovine).
    VII. IZVANSUDSKI NAČINI RJEŠAVANJA REKLAMACIJA I POTRAŽIVANJA
    Potrošač može koristiti izvansudske načine rješavanja reklamacija i potraživanja. Ako želite koristiti mogućnosti mirnog rješavanja sporova u vezi s kupnjom putem naše stranice www.alilo.hr sukladno Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br. 524/2013 od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ (Uredba o ODR u potrošačkim sporovima) – Potrošač može podnijeti svoju pritužbu, npr. putem internetske platforme EU ODR, dostupne na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    VIII. UGOVOR O PRUŽANJU ELEKTRONIČKE USLUGE
    Putem Servisa, Pružatelj usluga pruža sljedeće elektroničke usluge: a) otvaranje i održavanje korisničkog računa u Servisu, b) mogućnost podnošenja Narudžbi putem Servisa.
    Pružanje elektroničkih usluga putem Servisa je besplatno.
    Ugovor o pružanju elektroničke usluge koja se sastoji od otvaranja i održavanja korisničkog računa u Servisu sklapa se na neodređeno vrijeme.
    Ugovor o pružanju elektroničke usluge koja se sastoji od mogućnosti podnošenja Narudžbe putem odgovarajućeg obrasca sklapa se na određeno vrijeme i prestaje s podnošenjem Narudžbe ili prestankom njezina podnošenja od strane korisnika usluge.
    Tehnički zahtjevi potrebni za rad s informacijskim sustavom: računalo s pristupom internetu, pristup elektroničkoj pošti, internetski preglednik s omogućenom podrškom za JavaScript: Firefox 3.6 do 36, Internet Explorer 8, 9, 10 ili 11, Chrome 4.0 do 32.0, Opera 10.50 do 19, Safari 6.0 – 7.0. Preporučena rezolucija monitora je 1024×768 piksela.
    Korisnik usluga dužan je koristiti Servis u skladu s važećim zakonima, što uključuje, između ostalog, zabranu pružanja sadržaja nezakonite prirode.
    Korisnik usluga ima pravo podnošenja pritužbi vezanih uz pružanje elektroničke usluge putem Servisa slanjem e-maila ili pisanim putem na adresu Prodavatelja. Pružatelj usluga će razmotriti pritužbu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana podnošenja pritužbe.
    Pružatelj usluga dat će odgovor na pritužbu na adresu e-pošte koju je naveo korisnik usluge ili na drugi način dogovoren između Strana.
    Korisnik usluge ima pravo raskinuti neodređeni ugovor o pružanju elektroničke usluge s trenutnim učinkom u bilo kojem trenutku i bez navođenja razloga, slanjem odgovarajuće izjave putem e-pošte ili pisanim putem na adresu Prodavatelja.
    Pružatelj usluga ima pravo raskinuti neodređeni ugovor o pružanju elektroničke usluge u slučaju da korisnik usluga objektivno ili uporno krši Pravilnik, posebno kada pruža sadržaj nezakonite prirode, nakon neuspjelog jednokratnog poziva na prestanak s postavljanjem odgovarajućeg roka. Ugovor u tom slučaju prestaje po isteku 7 dana od podnošenja izjave o raskidu.
    Posljedica raskida ugovora o pružanju elektroničke usluge sklopljenog na neodređeno vrijeme od strane pružatelja usluga ili korisnika usluga ne utječe na prava ili obveze stečene od strane Strana tijekom trajanja ugovora.
    Pružatelj usluga i korisnik usluga mogu u svakom trenutku sporazumno raskinuti ugovor o pružanju elektroničke usluge.
    IX. POLITIKA PRIVATNOSTI
    Administrator osobnih podataka prikupljenih putem www.alilo.hr je Prodavatelj.
    Osobni podaci Kupaca zaštićeni su u skladu s Politikom privatnosti koja je objavljena na stranici www.alilo.hr
    X. DODATNE INFORMACIJE
    Servis, uključujući njegovu strukturu, grafički izgled, tekstove, slike i grafike, kao i opis robe, isključivo su vlasništvo Prodavatelja te su zaštićeni pravima sukladno Zakonu o autorskom pravu i srodnim pravima (“Narodne novine” broj 167/03, 79/07, 80/11, 125/11, 141/13, 127/14, 62/17, 96/18, 114/22). Za korištenje, posebno za distribuciju sadržaja, potrebna je suglasnost Prodavatelja.
    Svi grafički materijali korišteni za prezentaciju robe u Servisu, kao i sama roba, zaštićeni su autorskim pravom.
    Grafička prezentacija proizvoda u Servisu (vizualizacije, ilustracije) može neznatno odstupati od tehničke dokumentacije.
    Promjena sadržaja ovog Pravilnika može se izvršiti nakon prethodne obavijesti Kupcima o tim promjenama, najkasnije 30 dana prije njihovog stupanja na snagu. Narudžbe podnesene tijekom važenja prethodne verzije Pravilnika bit će realizirane prema odredbama prethodne verzije Pravilnika. Nedostatak suglasnosti Kupca s promjenama u Pravilniku znači potrebu za brisanjem korisničkog računa u Servisu.
    Prodavatelj poduzima sve moguće tehničke i organizacijske mjere kako bi spriječio pristup neovlaštenih osoba podacima koje se daju tijekom registracije i prilikom naručivanja.
    Prodavatelj ne snosi odgovornost za objavljene podatke, u mjeri dopuštenoj obvezujućim zakonima, ako prilikom omogućavanja pristupa informacijskom sustavu radi pohrane podataka, nije znao o nezakonitoj prirodi podataka ili povezanoj djelatnosti, a u slučaju primanja službene obavijesti ili dobivanja pouzdane informacije o nezakonitoj prirodi podataka ili povezanoj djelatnosti odmah će onemogućiti pristup tim podacima.
    Osobni podaci Kupaca dani tijekom registracije u Servisu obrađuju se od strane Ars Alta d.o.o. u skladu s važećim zakonima radi realizacije narudžbi, kao i u marketinške svrhe. Prema Zakonu o zaštiti osobnih podataka (“Narodne novine” broj 103/03, 118/06, 41/08, 130/11, 106/12), Kupac ima pravo dopuniti, ažurirati, ispraviti osobne podatke, privremeno ili trajno zaustaviti njihovu obradu ili ih izbrisati ako su nepotpuni, netočni, netočni ili su prikupljeni protivno zakonu ili su nepotrebni za ostvarenje svrhe zbog koje su prikupljeni, kao i pravo na prigovor na obradu osobnih podataka za marketinške svrhe ili protiv prijenosa osobnih podataka drugom administratoru podataka. Ostala prava i obveze Kupca u vezi s osobnim podacima regulirani su Zakonom o zaštiti osobnih podataka.
    Sporovi proizašli iz primjene ovog Pravilnika i u vezi s izvršenjem ugovora između Prodavatelja i Kupca bit će riješeni pred nadležnim sudom prema zakonima Republike Hrvatske, uključujući osobito Zakon o parničnom postupku (“Narodne novine” broj 53/91, 91/92, 112/99, 88/01, 117/03, 88/05, 2/07, 84/08, 123/08, 57/11, 148/11, 25/13, 89/14, 70/19).
    Kupci se mogu obratiti Prodavatelju na sljedeće načine: a) telefonom: +385 72 370 370, b) e-mail: store@alilo.hr c) pisanim putem na adresu: Ars Alta d.o.o. Praputnjak 35, 51226 Hreljin, Bakar.
    Kupci imaju mogućnost pristupa ovom Pravilniku u bilo kojem trenutku putem internetske stranice Servisa.
    Ovaj Pravilnik vrijedi od 1. kolovoza 2024.. godine.
    U pitanjima koja nisu uređena ovim Pravilnikom primjenjuju se zakoni Republike Hrvatske, uključujući posebno Zakon o obveznim odnosima.

ODUSTANAK OD UGOVORA S POTROŠAČEM

 

Pravila povrata i povrata novca za Alilo.hr

Želimo osigurati jednostavan i transparentan postupak za sve naše kupce. Naša pravila povrata usklađena su s važećim zakonima Republike Hrvatske.

Uvjeti za povrat

• Povrat proizvoda je moguć unutar 14 dana od dana preuzimanja proizvoda.

• Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora bez navođenja razloga, u skladu s člankom 72. Zakona o zaštiti potrošača.

• Proizvodi moraju biti u originalnom stanju, nekorišteni, neotvoreni, neoštećeni i u originalnom pakiranju.

Razlozi za povrat

• Kupac može vratiti proizvod iz sljedećih razloga:

• Pogrešan proizvod isporučen.

• Proizvod ima oštećenje nastalo tijekom transporta.

• Proizvod je neispravan ili ne odgovara opisu.

• Kupac se odlučio iskoristiti pravo na jednostrani raskid ugovora unutar zakonskog roka.

Postupak povrata

1. Pokretanje povrata: Kupac treba kontaktirati našu korisničku podršku putem e-maila na store@alilo.hr ili telefonom na 072 370 370.

2. Informacije koje trebate pružiti:

• Broj narudžbe.

• Detaljan opis razloga za povrat.

• Fotografije proizvoda (u slučaju oštećenja ili neispravnosti).

3. Pakiranje za povrat:

• Kupac mora osigurati da je proizvod pažljivo zapakiran kako bi se izbjegla dodatna oštećenja tijekom povrata.

Postupak povrata novca

• Povrat novca bit će izvršen u roku od 14 dana nakon što zaprimimo vraćeni proizvod i utvrdimo ispunjava li uvjete za povrat.

• Povrat novca vršit ćemo na isti način na koji je uplata izvršena (primjerice, uplata na karticu, PayPal ili bankovni račun).

• U slučaju da proizvod ne zadovoljava uvjete za povrat (npr. korišten, oštećen), kupca ćemo obavijestiti e-mailom.

Kontakt podaci

Ako imate dodatnih pitanja o povratu ili povratu novca, slobodno nas kontaktirajte:

• E-mail: store@alilo.hr

• Telefon: 072 370 370

• Radno vrijeme korisničke podrške: Pon - Pet: 09:00 - 16:00

Hvala što kupujete na Alilo.hr! Vaše zadovoljstvo nam je najvažnije.

  • Politika privatnosti
  • Opći uvjeti
  • Registracija kupca
  • Uputstva

Alilo Hrvatska

Ars Alta d.o.o. poslovnica Zagreb Ulica Grge Tuškana 37, 10000, Zagreb, Croatia

+385.72370370

Copyright © 2025 Alilo Hrvatska - All Rights Reserved.

Powered by

Ostvarite 7% popusta

ukoliko se pretplatite na naš newsletter!

Želim ostvariti popust

Pravila privatnosti i kolačića

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics.

OdbijPrihvati